Ceglédinfo
Covid teszt 24 órán belül

Hír, program

Zöldhulladék

2021.07.06. 17:59 [tati] Rovat: Közélet
Zöldhulladék

Megint összegyűlt a zöldhulladék.

 

A szabálykövető, törvénytisztelő polgár ilyenkor beteszi a zöld zsákokba a lenyírt füvet, a virágágyásokból nehéz testi munkával kiszedett gyomokat, a zsákba nem férő dolgokat pedig az előírás szerinti méretre vágva, összekötözve, kiteszi a ház elé.

 

Mindezt persze csupán egy nappal a szállítás előtt, hogy a látvány ne rontsa az utca esztétikai összképét.

 

Ez a dolgok természetes rendje. Csakhogy ehhez ismerni kellene a szállítás pontos időpontját, 2021. 3. negyedévben.

Ezt próbálom megtudakolni, napok óta.

Sikertelenül.

Sem az illetékes cég, a Duna-Tisza közi Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft., (dtkh.hu), sem Cegléd város honlapja nem ad erről semmilyen információt.

Sebaj, halált megvető bátorságot tanúsítva, felhívom a cég ügyfélszolgálatát.

Hosszú perceken keresztül, számomra fölösleges információkat tartalmazó gépi hang válaszol, az én telefonszámlám terhére, és amikor végül egy hús-vér emberrel tudnék beszélni, akkor azt hallom, hogy jelenleg minden ügyintéző foglalt.

 

Ekkor az LGT egyik száma jutott eszembe: "Nem adom fel, míg egy darabban látsz/ Nem adom fel, míg életben találsz."

Én sem adom fel. Írok egy levelet. Gondoltam naivan.

A cég honlapján, az "Ügyfélszolgálat" menüpontban találok egy olyan részt, hogy "Írjon nekünk".

 

Írnék én, azon nem múlik. Csupán panaszt akarok tenni, hogy nem találom a zöldhulladék-szállítás időpontját, de ehhez rengeteg fölösleges rubrikát is ki kellene töltenem. Ezekhez az adatokhoz azonban a cégnek semmi köze, nem is válaszolok ezekre.

Így azonban a levelem nem ér célba, pedig még a "Nem vagyok robot" rubrikát is beikszeltem.

 

De újból próbálkozom.

A "Céginformáció" menüpontban a "Közszolgáltató adatai" című részben szerepel a cég e-mail címe:

 

dtkh @ dtkh.hu.

 

Nosza, akkor írok én ide egy panaszlevelet.

Csakhogy a Gmail visszadobja a levelemet, azzal a megjegyzéssel, hogy a címzett ismeretlen.

 

Mi a baj? Ctrl+C-vel másoltam ki a honlapról.

Aztán rájövök a turpisságra: az e-mail címben szóközök vannak, ami a szabályok szerint nem megengedett.

Ezt manapság még egy óvodás is tudja....

 

Képtelen vagyok eldönteni, hogy ez egyszerű hanyagság vagy szándékos, mert így sem telefonon, sem e-mailben nem lehet elérni a szolgáltatót.

 

Az egyik tévéadón fut egy dokumentumfilm-sorozat, "Beépített főnök" címmel. Ebben különböző nagyvállalatok vezetői álruhában, álnéven, elmaszkírozva, beépülnek a saját cégükbe, hogy megismerjék azokat a problémákat, amelyek hátráltatják az adott cég sikeres működését, de a vezetőségnek nincs ezekről tudomása.

 

Talán a DTkH vezetőinek is ideje lenne néha felhívni a saját ügyfélszolgálatukat, vagy megnézni a saját honlapjukat…

Azt nem várom el tőlük, hogy elmenjenek a kukásautóval egy körre.

Az mégiscsak olyan snassz lenne…

 

P.S.

A reklamáló levelem után nem sokkal választ kaptam, a 2021. 2. félévi szállítási menetrendet illetően.

 

De a hibás e-mail címet továbbra se javították ki, a telefonos ügyfélszolgálatról pedig szó sem esett.

Czinege Imre
Értékelés: 5/1

Eseménynaptár

Ke Sz Cs Sz Va
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Cegléd időjárása

meteoblue

Térségi Adattár

Régi honlapunk