Megint összegyűlt a zöldhulladék.
A szabálykövető, törvénytisztelő polgár ilyenkor beteszi a zöld zsákokba a lenyírt füvet, a virágágyásokból nehéz testi munkával kiszedett gyomokat, a zsákba nem férő dolgokat pedig az előírás szerinti méretre vágva, összekötözve, kiteszi a ház elé.
Mindezt persze csupán egy nappal a szállítás előtt, hogy a látvány ne rontsa az utca esztétikai összképét.
Ez a dolgok természetes rendje. Csakhogy ehhez ismerni kellene a szállítás pontos időpontját, 2021. 3. negyedévben.
Ezt próbálom megtudakolni, napok óta.
Sikertelenül.
Sem az illetékes cég, a Duna-Tisza közi Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft., (dtkh.hu), sem Cegléd város honlapja nem ad erről semmilyen információt.
Sebaj, halált megvető bátorságot tanúsítva, felhívom a cég ügyfélszolgálatát.
Hosszú perceken keresztül, számomra fölösleges információkat tartalmazó gépi hang válaszol, az én telefonszámlám terhére, és amikor végül egy hús-vér emberrel tudnék beszélni, akkor azt hallom, hogy jelenleg minden ügyintéző foglalt.
Ekkor az LGT egyik száma jutott eszembe: "Nem adom fel, míg egy darabban látsz/ Nem adom fel, míg életben találsz."
Én sem adom fel. Írok egy levelet. Gondoltam naivan.
A cég honlapján, az "Ügyfélszolgálat" menüpontban találok egy olyan részt, hogy "Írjon nekünk".
Írnék én, azon nem múlik. Csupán panaszt akarok tenni, hogy nem találom a zöldhulladék-szállítás időpontját, de ehhez rengeteg fölösleges rubrikát is ki kellene töltenem. Ezekhez az adatokhoz azonban a cégnek semmi köze, nem is válaszolok ezekre.
Így azonban a levelem nem ér célba, pedig még a "Nem vagyok robot" rubrikát is beikszeltem.
De újból próbálkozom.
A "Céginformáció" menüpontban a "Közszolgáltató adatai" című részben szerepel a cég e-mail címe:
dtkh @ dtkh.hu.
Nosza, akkor írok én ide egy panaszlevelet.
Csakhogy a Gmail visszadobja a levelemet, azzal a megjegyzéssel, hogy a címzett ismeretlen.
Mi a baj? Ctrl+C-vel másoltam ki a honlapról.
Aztán rájövök a turpisságra: az e-mail címben szóközök vannak, ami a szabályok szerint nem megengedett.
Ezt manapság még egy óvodás is tudja....
Képtelen vagyok eldönteni, hogy ez egyszerű hanyagság vagy szándékos, mert így sem telefonon, sem e-mailben nem lehet elérni a szolgáltatót.
Az egyik tévéadón fut egy dokumentumfilm-sorozat, "Beépített főnök" címmel. Ebben különböző nagyvállalatok vezetői álruhában, álnéven, elmaszkírozva, beépülnek a saját cégükbe, hogy megismerjék azokat a problémákat, amelyek hátráltatják az adott cég sikeres működését, de a vezetőségnek nincs ezekről tudomása.
Talán a DTkH vezetőinek is ideje lenne néha felhívni a saját ügyfélszolgálatukat, vagy megnézni a saját honlapjukat…
Azt nem várom el tőlük, hogy elmenjenek a kukásautóval egy körre.
Az mégiscsak olyan snassz lenne…
P.S.
A reklamáló levelem után nem sokkal választ kaptam, a 2021. 2. félévi szállítási menetrendet illetően.
De a hibás e-mail címet továbbra se javították ki, a telefonos ügyfélszolgálatról pedig szó sem esett.
Hé | Ke | Sz | Cs | Pé | Sz | Va |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Jelenleg
nincsenek
programok...